10 de maio de 2020

Proxecto Garras e Caninos


As alumnas e alumnos de 5º de educación infantil, están encantados con todo o que están a aprender dos animais salvaxes.

Fixeron un novo descubrimento: hai animais que na súa pel teñen debuxadas raias. Algúns teñen raias ou liñas rectas como os antílopes e outros teñen debuxadas liñas curvas como as cebras. Tamén hai animais que a súa forma anatómica  é curva, como o camelo ou o dromedario,  aínda que as patas dianteiras son liñas rectas.  Ufff, canto temos que aprender!

Como son moi creativos, utilizaron diferentes formas para representar as liñas curvas e rectas:  con pictogramas, con pasta de modelar, co propio corpo, con rotuladores, ceras, con xoguetes, coas pizarras borrables, no chan, con labirintos,  creando formas xeométricas, percorrendo circuítos, con lá... etc. unha morea de ideas!

https://drive.google.com/drive/u/1/folders/11cSqqVeQ0jjOBQ0jTYyAIfF-3JbJMS3t

Tamén mergulláronse no mar para descubrir que animais habitan nesa contorna natural e así aprender unha morea de cousas sobre eles.
Descubriron estrelas de mar, peixes pallas, polbos, baleas, golfiños, quenllas, peixes trompeta e peixes globo.

Utilizaron diferentes recursos e materiais: area, ceras, pinturas de cores, collage, plastilina, témpera, rotuladores...etc. son grandes artistas como veredes!
Aquí tendes os seus traballos, desfrutádeos!
 
https://drive.google.com/drive/u/1/folders/11c6iOLfL_9CJajqwg_Lme2Mc4GyQFpLe


E acabaron “viaxando ao deserto,” porque seguimos a afondar no tema dos animais salvaxes, para investigar que podían atopar alí: animais, persoas, plantas, clima, alimentación, vestimenta, culturas, etc.

Utilizaron técnicas e materiais moi diversos: area, pan raiado, xoguetes,  materiais de reciclaxe, obxectos cotiás, escenificacións, plastilina, vídeos, debuxos, etc.

Aquí vos deixo os seus traballos, esperamos que vos gusten! 

https://drive.google.com/drive/u/1/folders/11iNEvuhrTKjYvrX9UkSv9k-ON8Ag1vD-


Premede nas imaxes para ver máis fotos e vídeos.

Ningún comentario:

Publicar un comentario